Måndag 4 maj

Helloo!
 
Jag är trött och kall, och ännu tröttare på vädret som varit riktigt tråkigt de senaste dagarna. Idag efter jobbet så cyklade jag hem i regnet och var helt dyngsur när jag kom hem, myskläder var det första som jag bytte om till, för att sen bädda ner mig med filtar i sängen och läsa ett tag. Nu väntas alldeles strax pannkakor och det nya avsnittet av Game of Thrones. 
 
Förra veckan träffade jag Emma, vi hade bakdag på onsdagen, det blev hela 62 cupcakes med olika frosting och olika smak. Det blev många timmar i köket, kladdigt men riktigt roligt. Vi tränade på våra frostingtalanger, och blev båda överraskade över hur fina våra cupcakes blev :). På Valborg träffade jag Ellen och spenderade sedan nästintill hela helgen hos henne. På valborgsmässoafton cyklade vi till folkparken för att titta på brasan och passade på att köpa en sockervadd (!). 
 
Den här veckan jobbar jag måndag och tisdag som jag vet just nu, men skulle gissa på att det blir lite mer närmare helgen :). Jag och Louise har planerat bio på torsdag -Avengers; Age of Ultron som ska bli riktigt roligt att se. Dock kommer jag inte riktigt ihåg vad som hände i första, så kanske ska ta och se om den i veckan om jag får tid över (y).
Min vardag | |
Upp