Söndag 17 maj

Maj månad! Vadå att månaderna verkligen springer förbi? Jag räknade ut att vi är närmre vår sommarresa än vad vi är vår vinterresa vi gjorde i vintras. Men det är bara bra, då det är en resa jag verkligen ser fram emot minst lika mycket som jag gjorde med Londonresan i februari. Nu är det Dublin och London som står på schemat, Ed Sheeran konsert och bara shopping och mer sevärdheter, kan nog inte bli mycket bättre (y).
 
De här senaste veckorna har jag jobbat en del på biltema. Det går framåt, och det känns allt bättre inför sommaren, så allt är på topp! 
I torsdags så gjorde jag och Ellen en dagsutflykt till Kolmården. Dagen blev jättebra, aningen kallt och mer folk än vad jag förväntade mig, men bra! Efter Kolmården stannade vi till på Tropikariet innan vi begav oss hem till stan för att möta upp Emma och gå och se Pitch Perfect på bio. 
Den här helgen har jag jobbat både fredag, lördag och söndag. Jag och Ellen träffades ett tag igår kväll för en tacokväll med barnfavoriter på tv. 
 
Den här veckan har jag bara ett biobesök planerat och mer jobb, så får vi se sen vad som händer och sker. Jag hoppas på mer värme utomhus, och kanske ett glassbesök.
Min vardag | |
Upp