Torsdag 15 oktober

 Både fötter och rygg är helt slut den här veckan. Det har varit långa dagar på jobbet och mycket att göra men samtidigt roligt. I måndags och tisdags fick jag och Jennifer vara med på monteringen av julen som skulle flyttas in på biltema på två dagar. Det blev mycket att göra men riktigt kul att få vara med och fixa och pyssla ihop allt. Nu ser det jättefint ut, dock har inte julkänslan riktigt infunnit sig även om det står både tomtar och granar uppställda, men den kommer nog så småningom. Men ja långa dagar men det har gått bra, utöver monteringen av julen fick jag hoppa in på inventeringen igår och idag vanligt varuplock/kassa pass, så lite blandat på jobbet den här veckan vilket har varit kul.
 
Utöver jobb har jag inte gjort så mycket, när jag slutat relativt tidigt har jag hunnit träffa Helen och Ellen.  Förra helgen kom Ellen och bodde hos oss fredag-söndag, jag hann bli rejält förkyld passande till helgen, men vi orkade oss ut för att bowla på lördagen, den här gången förlorade jag, men revansch kommer det bli nästa gång kan jag lova! I söndags blev jag hemma från jobbet för att orka med att jobba i veckan, då jag praktiskt taget mådde rätt dåligt, men det har sakta men säkert blivit bättre så nu hostar jag bara lite.
På kvällarna har jag varit frukansvärt trött och somnar nästan så fort jag lagt mig ner i sängen, så det har inte hunnit bli några filmkvällar den här veckan. Imorgon är jag dock ledig, så vem om inte jag kommer ha en rejäl sovmorgon?? Det ska bli oerhört skönt. Planerna för dagen är lite oklara än, men det ser ut som att det kanske blir lunch på stan med mamma och sen träffa Ellen, så det ser jag fram emot :). 
 
I helgen blir det mer jobb på lördag, söndag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på än, det får vi se. Nästa vecka åker jag och Alice till Stockholm på onsdag och stannar till torsdag. Och vad ska vi göra? Jo det är konsert med Imagine Dragons som gäller, jag tror att jag håller på att längta halvt ihjäl mig, det ska bli något så oerhört roligt, nu har jag väntat sen i juli och snart är det dags!
Min vardag | |
Upp