Tisdag 19 januari

3 veckor in på det nya året och jag har inte så mycket att berätta egentligen. Förutom att det faktiskt ser ut som att jag ska på min drömresa i december i år. Nya Zeeland (!!) i 22 dagar, jag kan knappt tro på själv, det känns obeskrivligt, otroligt spännande och fantastiskt roligt. Och även om Louise och jag bara kommit en liten bit av den stora bokningen så är vi på väg. Nästintill i alla fall. Så nu ska vi bara ta oss igenom, våren, sommaren, hösten och sen är det dags!
 

Igår provade jag på för första gången att baka Whoopie Pies, och det blev bra. De både smakade gott och ser rätt bra ut faktiskt måste jag säga. Nu hoppas jag att jag kan återgå till att börja baka mer igen, då jag faktiskt tycker att det är riktigt roligt, men samtidigt måste det gå bra första gången jag provar något -och det kan jag tala om att det brukar det definitivt inte göra. Så mitt tålamod är nog det största problemet inom bakningen, men det får jag jobba på 
 
 
Min vardag | |
Upp