Söndag 24 juli

Jobb blandat med kompisar kan ibland bli perfekt och det blev det den här veckan som varit. För ca 3 veckor sen bestämde vi (jag, Emelie och Lina) oss för att försöka hitta en dag då vi alla kunde träffas utanför jobbet. Det var knepigt men vi hittade en dag, tre veckor framåt och i måndags så slutade jag 15 och de andra 16. Så vi valde att åka ner til Athena och äta en god grekisk middag tillsammans. Senaste gången vi tre gjorde något tillsammans var oktober, så det var verkligen dags, och nu hoppas vi på att det inte tar lika lång tid att få en ledig eftermiddag tillsammans (y).
 
I onsdags, på min enda lediga dag den här veckan, träffade jag Emelie. Eftersom vi inte heller hade setts sen ca 2 månader tillbaks så blev det en mysig eftermiddag med sallad på Lindahls och en promenad längs strömmen. Sen har det varit jobb till 100%. Igår efter jobbet så firade vi Tilde med mammas släkt, vilket var riktigt härligt roligt att få träffa allihop igen! 
 
Nu fortsätter jag jobba fram till onsdag, och då åker jag och Ellen på en liten roadtrip till bla Gränna och Varamon om allt går enligt planerna (y)
 

Min vardag | |
Upp