Tisdag 24 maj

Jag har haft en sån riktigt bra helg att jag knappt ville gå tillbaka till jobbet igår. Men det gjorde jag och nu är jobbveckan igång!
 

Helgen. Jag började helgen med en sovmorgon (till 6.30 sen hade jag svårt att somna om...). Jag såg på Zootropolis innan jag började göra mig i ordning för att åka ner till stan för att möta upp Ellen. Vi gick en sväng på stan och jag köpte äntligen min efterlängtade jacka jag letat efter och ett par solglasögon (nu är jag äntligen helt redo för Kreta -solglasögon, bikini x2 och shorts var vad jag hade på min inköpslista inför Kreta, och nu är allt hittat (y) ). Vi valde att äta på Spicy, som aldrig är helt fel egentligen -mums! Vi tog sen vår promenad vid strömmen och bara njöt av värmen och solen. Planen var egentligen att köpa med oss något gott hem till Ellen och sen bara ha en filmkväll. Vi valde istället att åka hem till mig och sova över. När vi kom hem så tog i en kvällspromenad innan vi gick hem och såg på Bates Motel och Systrar i Jeans.
 
Vi vaknade vid 10.30, åt frukost och gick ut på ännu en promenad och fick se ett helt fält av raps. Så fint! Vi tog cyklarna ner till stan och satte oss vid Brödernas Café och fikade innan jag mötte upp kusin Simon för att gå och se X-Men: Apocalypse. 
 
Min vardag | |
#1 - - CamillaEsi:

Härliga bilder :D
Vad kul att du såg Zootropolis, jag vill också se den :)

Svar: riktigt bra film faktiskt! :)
Therese Johansson

Upp