Måndag 14 november

Nedräkningen fortsätter. Tiden går så fort just nu, ju närmre vi kommer resan desto mer har jag inplanerat. 
Förra veckan hade jag några dagar ledigt, men hade flera saker på schemat så dagarna flög förbi otroligt snabbt. I onsdags så firade vi Alice på kvällen. Lillasyster fyllde 18 år! Så familjen gick ut och åt otrolig god mat på Lilla krogen och jag tror att Alice hade en riktigt bra kväll efter restaurangen med. Torsdagen fick jag och Emelie till en heldag på stan med shopping, lunch och fika. Hur trevligt och mysigt som helst! På kvällen gick jag och Ellen äntligen för att se på Kvinnan på Tåget. Blev faktiskt lite smått besviken, första halvan var sisådär, sen kom den igång ordentligt och då var den riktigt bra!
 
Helgen bjöd på jobb och sen firande av Alice med släkten. Igår så slutade jag, Lina och Emelie samtidigt (vilket inte alls är ofta). Vi passade då på att åka till Yamyam för att käka lite god mat tillsammans. Det känns som att vi  3 alltid får alldeles för lite tid tillsammans utanför jobbet, så när vi väl får till en dag så är det alltid galet roligt. 
 

Nu är jag ledig en vecka för att jag får finfrämmande från Tyskland om ca 2 timmar. Theresa kommer äntligen på besök, känns konstigt att det är över ett år sen hon var här. Ska bli så kul!
Min vardag | |
Upp