Söndag 16 oktober

Hej där!
 
Mitten av oktober, kylan är här men även de vackra höstfärgerna, ljus på kvällarna och halsduk & och vantar. Mys med andra ord! 
 
För ett par veckor sen så valde jag och Emelie att ta en riktig filmdag och avsluta med bio på kvällen. Den verklighetsbaserade Deepwater Horizon blev valet av biofilm, och den var bra. Känns nästan lite konstigt att jag har missat än så länge 2 stora händelser på senaste åren. Först Snowden, och nu Deepwater Horizon. Men bra av mig ändå att nu få reda på dem ッ.
 
För en vecka sen, förra lördagen åkte jag, Lina och Emelie upp till Stockholm. Dagen bjöd på blåst och kyla, men även mysig fika, lite shopping och god middag. Som vanligt var det lika roligt att få träffas utanför jobbet, så det blev mycket skratt och prat under dagen.
På jobbet i veckan var jag med på inventeringen i torsdags. Att ställa klockan på 4.00 på morgonen för att åka till jobbet och räkna hela dagen var inte det roligaste, men jag blev lite förvånad att dagen ändå gick snabbare än väntat.
 
Igår (fredag) så var vi på morfars fina begravning, även om omständigheterna var jobbiga så var det skönt att få träffa släken igen ♥
Kvällen avslutades hos Ellen med hämtmat och idol. Vi ställde klockan på 02.59 --> Ullared. Mycket folk. Mycket shopping. Men alltid lika kul att komma dit och bara go crazy med shopping av kläder, julklappar och annat kul. Helt totalt slut återvände vi hem vid 22 igår kväll ✌

Min vardag | |
Upp