Söndag 23 april

En aning för lite sömn den här helgen, men det har varit värt det. Igår (lördag) hade jag ställt alarmet på 2.30. Ja på en lördag, och det är inte ens morgon utan mitt i natten. Så jag var inte supertaggad på att ta bilen, hämta upp Ellen, åka in till Resecentrum för att sätta sig på en buss klockan 4 för att åka till Ullared. Men efter ett par timmar i bussen vaknade vi till och det blev en superbra shoppingdag. Hittade mycket roliga och fina saker till mig själv, blev rätt dyrt med tanke på att jag inte behövde någonting av det jag köpte, men jag är nöjd och jag ångrar inget av mina köp (än så länge i alla fall). Helt galet trötta återvände vi hem vid 17, efter 9 timmar i varuhuset. Kom hem vid 21.30, och nästan kröp till sängen så trött som jag var. Men som sagt en så lyckad dag, alltid lika bäst att åka med dig, Ellen ♥
 
Den här veckan har jag mått sisådär, förkylning går just nu i familjen, så jag väntar lite på att den ska slå till ordentligt, vilket den inte gör tydligen. Mådde bättre i fredags, igårnatt när jag vaknade inför Ullared så kände jag mig halvdålig igen. Och idag mår jag fortfarande sådär. Jag hoppas att det snart blir bättre, imorgon väntas tandläkaren -igen-. Fruktansvärt som det alltid känns att gå dit, men lika bra att få det gjort. Känns som att jag aldrig blir av med dem.

Min vardag | |
Upp