- - 2017 - -

Det här året har bjudit på en hel del roliga saker, men även lite tråkiga saker (men ändå nödvändiga saker).
Det tråkiga har egentligen bestått av mina tandläkarbesök med visdomständerna, men nu är de borta!!
Körkortet blev äntligen avbockat, en gång för alla.
 
Mina resor utomlands har varit guldvärda -Norge och Grekland. Norge var nog en av de bästa resor jag varit på, vår vandringsresa som vi satt ihop helt själva, jag och Emelie. Och genomförde den till 100%, ångrar ingenting, även om det var klagomål på båda vandringarna, så var de så oerhört mäktiga när vi nådde våra mål. 
 
Även resorna i Sverige har varit bäst. Göteborg med familjen var ju hur mysigt som helst, och så nödvändigt att få tillbringa en hel helg tillsammans med familjen, bara vi. Jul på Liseberg var rätt så häftigt måste jag själv säga, och kommer helt klart komma tillbaka. Ullared, Stockholm, Gränna och Jönköping har även gjort mitt år lite bättre.
 
Finaste Alice, tog studenten i juni, och jag var ju en galet stolt och glad storasyster som stod med en stor konfettiraket (?) i publiken när det var dags att springa ut. 
 
Alla mina fina vänner jag har hunnit umgåtts med detta år, ni har gjort det här året bäst! 

Min vardag | |
Upp