Måndag 20 mars

Äntligen har jag gjort det. Ända sen jag kom hem från Nya Zeeland så har jag satsat på körkortet till 100%, kände lite att det var dags nu. Snabbt har det gått, både med det praktiska och teorin. I torsdags gjorde jag teoriprovet och fick godkänt, kändes så himla skönt! Idag vid 14.45 var min uppkörning, hade inte världens bästa självförtroende innan, men det gick! Efter ca 40 minuter kom vi tillbaka till trafikverket och jag blev godkänd även på uppkörningen. Så nu har jag -nästa vecka- mitt körkort i handen! Äntligen!

Hade för övrigt en jättemysig helg med mamma och Alice. Efter att både jag och Alice slutat jobbet i lördags så åkte vi in till stan och åt middag på ett supermysigt ställe -riktigt god mat! Sen åkte vi hem och myste med senaste Harry Potter filmen. Igår hände inte mycket, jag har äntligen börjat läsa igen, så en bok tillbringade jag största delen av dagen med. 
 
 
Nu i veckan så väntas jobb, sen har jag faktsikt inga fler planer, så vi får se vad som händer :)
Min vardag | |
Upp