Söndag 5 mars

Hej på er!
 
Haft en riktigt bra helg! Jag och Ellen började helgen med ett pass på friskis. Känns alltid liiiite bättre efter man har tränat. Åkte sen hem till var o en för att duscha och käka lunch. Träffades sen igen vid 14 för att fika och kolla runt lite på stan. Har känt mig lite shoppingsugen ett tag nu, men hittar inte direkt något jag vill ha (vilket troligtvis är positivt). Förutom dock, att jag beställt 4 böcker, några baksaker och iskubsformer, så ja, shoppingsugen var det...
Vi lyxade i alla fall till lördagskvällen med först middag på Texas Longhorn, sen hem för att kolla Mello, fortsätta med hemmaspa -alltid lika skönt! Och till slut avsluta med Svensson Svensson. Toppenbra lördag.
 
Idag har jag träffat Emelie. Köpte take-away och åkte hem till henne och egentligen bara pratade ett tag innan det äntligen var dags att sätta igång på riktigt att kolla upp Norge. Jag och Emelie har pratat om Norge sen ett par månader tillbaka, att vi verkligen vill till Norge i sommar. Och nu satte vi planen i verket. Kändes i början som att det var galet mycket att kolla upp, eftersom vi inte bara vill till Oslo. Vi vill till Trolltunga, Trollstigen och Preikestolen. Och vet ni att jag tror att vi lyckades få till allt??? Vi har bokat hotell för hela vägen, kollat upp vilka vägar vi förmodligen ska åka och hur långt det kommer bli. Det blir en del åkande, men det kommer vara såååå värt det! Den 7e augusti lämnar vi Sverige för ett par dagar i grannlandet, ska bli så otroligt roligt!

Så nu tycker jag att vi hejar fram våren och sen sommaren. Trött på det kalla och tråkiga vädret.
Min vardag | |
Upp