Lördag 24 februari

Än så länge har 2018 gått så fort. Redan slutet av februari, jag har inte haft för mig så mycket annat än jobb, träffat en massa härliga kompisar, som jag verkligen saknat. Jag Ellen och Louise hade en mellokväll tillsammans i början av februari, massa gott att äta, hur mycket som helst att prata om och skratta åt. Kände då att jag verkligen behövde den kvällen med mina bästa kompisar. Vi var även på bio, på en förhandsvisning av Shape of Water, ingen film för mig. Även fast den var Oscarsnominerad, och väldigt många bra skådespelare, så nja, inte min typ av film. Emelie och jag träffades förra helgen för att ha skräckfilmsdag, många filmer, och även vi två hade massa att ta igen, så det var urkul att ses. Sabina och jag träffades för en lunch igårförmiddag, lite shopping på det gjorde fredagen susen! 
 
Den här helgen är min jobbhelg, så fullt ös nu när det är lönehelg och allt. Men lördagen gick bra, mycket folk men vi hann med en del, så det känns bra. Nu kommer Louise om någon timme, och även Alice, vi ska prova Wolt för första gången, äta gott och bara ha det bäst som alltid. Bakade faktiskt en FizzyBubbles pannacotta igår som vi ska mumsa på ikväll, jag provsmakade igår och det kändes verkligen att det var godiset. Nästa gång ska jag prova nåt annat godis hade jag tänkt. 

Hur söta är inte mina nya örhängen från Lily and Rose?☝
 
Imorgon väntas först jobb til 17, sen bio med Helen och Ellen. Kommer bli awesome.

Min vardag | |
Upp