Påsk 2018

Glad Påsk!
 
Jag har haft en helt underbar påsk än så länge. I julklapp gav pappa hela familjen att vi skulle åka till Kosta Boda Art Hotell -långfredag till påskafton, så igår morse så packade vi ihop våra väskor och begav oss mot Kosta. Det tog ett par timmar att ta sig dit, dock åkte vi lite fel, och tog inte den snabbaste vägen. Vi kom i alla fall fram runt 12-tiden och fick faktiskt våra rum direkt. Hur fint som helst, hela hotellet var fullt med glaskonst och rummen och spa-avdelningen var underbara. 
 
Innan vi skulle på våra behandlingar som var inbokade på eftermiddagen, så gick vi och åt jättegod lunch, och kollade runt lite i alla glasbutiker som fanns. Jag shoppade, som aldrig förr kändes det som. Men jag är så otroligt nöjd med allt jag köpt. Det hela blev, 2 presenter, 2 burkar, 3 skålar, 5 ljuslyktor och 1 dekorationsananas. När vi kom tillbaka till hotellet, så bytte vi om och gick ner till spa-avdelningen. Jag och Alice var inbokade på 45 minuters ansiktsbehandling, och ni anar inte hur underbart det var. På kvällen var det dags för 3-rättersmiddag på hotellets restaurang. 
 
Idag började vi dagen med urgod frukostbuffé, sen så blev det mer shopping för min del, men även lite för familjen också. Vi avslutade vistelsen med påskbuffé på hotellet innan hemgång. Kan verkligen, verkligen tipsa om att besöka Kosta Boda, både hotellet men alla glasbutiker. Helt underbart.
 
Tack pappa för världens bästa julklapp ❤
Min vardag | |
Upp