What am I suppose to do..

Hejsan hoppsan godkväll!
Tyvärr så var inte Pernilla kvar så länge, men det blir nog att ses snart igen. Vi spelade vårat kära; Super Granny. Har ni provat det!? Helt otroligt, jag älskar det. Vadå beroende? Tyvärr har man bara en timme att prova på. Men nu har jag några andra versioner också, så jag har 3 timmar att spela haha. Alla andra i klassen spelar något som heter; Plants Vs Zombies, njaa säger jag då. Prova Super Granny! 

Sjukt roligt!
Såg nyss på ett helt nytt avsnitt av Gossip Girl! AHHH! Hur kan man inte älska serien? Sjukt bra.
Nu blir det att spela lite
Super Granny, och vid 20.00 blir det Idol med familjen.

Åh förresten vet ni? Imorgon ska hela klassen (+några andra klasser i Norrköping) till Rytmus Gymnasiet och ha en Sex och Samlevnadsdag. Hahahaha, vid 13.00 ska vi få ''träffa'' han fråga Olle. Kommer nog bli en hel del skratt tror jag ;)

Min vardag | |
Upp