Tisdag 11 juli

Två dagar, två biofilmer. Båda var seriöst riktigt dåliga. I lördags efter jobbet mötte jag upp en riktigt saknad Louise -vi har inte setts sen vi kom hem från NZ. Vi hade alldeles för mycket att prata om, och missade nästan bion. Inte för att det kanske hade gjort så mycket nu i efterhand... Vi såg i alla fall Baywatch. Inte sevärd! I söndags när jag hade slutat så mötte jag upp Emelie och hennes pojkvän. Vi gick först till tacobar för att äta lite innan filmen It comes at night. Så besviken, alla 3 var det tror jag. Inget bra heller.
 
Premiärdoppet i år gick av stapeln för mig igår. Bättre sent än aldrig, right? Det fick bli Sörsjön i år som första dopp. Jag och Ellen åkte ut relativt tidigt, kom ut vid 10.30. Det blev var en rätt bra tid, innan alla andra kom vid lunchtid ungefär. Men måste säga att det var förjäkligt kallt... mycket kallare än vad jag hade trott, men två rätt långa dopp blev det. Solen kikade fram till och från de timmarna vi var där, så lite färg fick vi allt!
 
På eftermiddagen träffade jag VanessaEvelina och Julia. Vi har inte träffats alla 4 sen i april, så det var välbehövligt och som alltid lika mysigt. Äventyrsgolf i folkparken blev det denna gång. Och jag (?) vann. Jag som vanligtvis är relativt dålig på minigolf hade nog rätt mycket tur den här gången, Men riktigt kul!

Idag efter en jobbdag träffade jag Ellen och Helen. Det fick bli en mysig lunch/middag på Brödernas, innan hemfärd med jordgubbar och glass. 
 
Min vardag | |
#1 - - Josefin:

Inte sett någon av dom filmerna men alltid tråkigt att bli besviken, tur du hade ett gott sällskap i alla fall! :)

Upp