Söndag 23 juni

Sommaren har bara börjat men jag har ändå hunnit påbörjat min sommar rätt bra ändå måste jag ändå medge. Förra helgen så var det dags för min bästa väns examensfest ute vid Getå. Så galet roligt att träffa gamla klasskompisar, äta massa gott och bara umgås med världens utsikt över bråviken och Norrköping.
 
I veckan blev det jobb, första doppet för i år med Helen vid Älgsjön, och sen lite midsommarledigt för min del. Åkte hem till familjen i torsdagskväll för lite jordgubbar och blomplockning i sommarkvällen. På midsommarafton åkte vi ut med släkten och firade mormor vid Göta Kanal med lite picknick. Riktigt mysigt! På eftermiddagen kom Ellen och Louise. Blev lite matlagning, tårtbak och filmtittande för vår del. Med andra ord, väldigt lugn midsommar men perfekt. 
 
Jag och Ellen tog sen en spontantripp till Kolmården i igår eftermiddag. Mycket folk, men det funkade. Kvällen bjöd på en rolig familjekväll med släkten hos mamma och pappa. Och hela söndagen har jag jobbat tillsammans med bäst jobbarkompisarna. 
Min vardag | |
Upp