Skoltrött & Stockholmsresa

Jag är så galet trött på skolan just nu. Jag tror just nu att vi antingen har prov eller någon slags inlämning i varenda ämne. Lärarna bara kastar saker på oss, men det är inte långt kvar till jul. Jag räknar ner för fullt... 

Varje helg brukar jag alltid ha någon ljuspunkt att se fram emot. Och denna helg blev det faktiskt en resa till Stockholm på lördag tillsammans med Ellen. Lite spontant sådär, en heldag i Stockholm är inte dåligt det, inte. Dock kommer tåget gå från Norrköping upp till Stockholm klockan 08.15 på lördagmorgon. Rätt tidigt... Men det är okej ändå. Så för att klara av denna vecka, så har jag lördag att se fram emot :)

Jag skulle egentligen ha tränat idag. Men det blev inte så, då jag kom på, på historialektionen att jag har historia-seminarie nu på fredag, så det var bara att hoppa över träningen och börja plugga. Usch för skolan just nu.
Min vardag | |
Upp