Filmfanatiker

Igår blev det inget bloggande då jag inte hade tid. Skoldagen gick skapligt bra, vi fick sluta tidigare för att jobba hemma med spanskan. Jag och Ellen gick då hem till henne, lämnade väskor och sedan begav vi oss faktiskt ut till citygross för att köpa godis och lite annat till kvällen. När vi sedan kom hem en timme senare slog vi oss ner i soffan och såg på Sunes jul och Sunes sommar

20.20 började vi gå upp mot stan. Vi mötte min kusin Robin vid bion och sedan var det äntligen dags för Hunger Games ännu en gång! :) Men denna gång fick inget godis följa med, istället fick två skedar och en burk med nutella. Haha, det var rätt gott kan jag säga ;) När filmen var slut följde vi Robin ut, och sedan knallade vi hem till Ellen. 
Hemma hos henne blev det att bädda sängen och sedan se på Breaking Dawn. Det blev sent inatt, så nu är jag rätt trött. 

Och eftersom vi båda var trötta denna morgon/förmiddag så fick det helt enkelt bli film. Vi valde att se på Narnia då det var ett bra tag sedan vi båda såg den. Jag hann nätt och jämt med bussen som gick hem 15.18. När jag kom hem så var en annan kusin här, och ska tydligen stanna över natten, vilket ska bli kul! :) Men nu är jag så trött så funderar på att lägga mig och läsa ett tag, eller något sådant.
Min vardag | |
Upp