Onsdag 27 februari

Back to school. Tisdag och onsdag denna vecka har det varit hälsodagar, vilket inte har varit särskilt kul. Definitivt inte igår, då jag alltid är ledig på tisdagar annars. Men de två dagarna är över, och imorgon är det vanliga lektioner. Jag och Ellen har planerat in en fikastund efter skolan imorgon, så det låter inte helt fel om ni frågar mig, vi måste ju på något sätt fira att hon tagit körkort :)
 
Ikväll är det Pretty Little Liars & Grey's Anatomy time, med Amanda. Någon dör i PLL, hjälp! Jag har faktiskt inte en aning om vem det är, då jag har försökt hålla mig borta från serien idag. Så det kommer bli väldigt spännande! 
 
Jag bara måste visa er denna video. Jag tror att jag både skratta och grät (av glädje) när jag såg den:
 
Min vardag, Videos | |
#1 - - Madelene:

Ååh, du får hälsa och gratta så jättemycket till Ellen! :D
Hahaha, jaa, klippet var riktigt underhållande... Stackars flicka, haha! ;D <333

Svar: det ska jag! :D :u. hahahaha jaaa men verkligen XD <333
Therese Johansson

Upp