Och så var det lov igen

Jag och Ellen var på bio igår. Då vi såg denna film -The Host. Det blev lite av en spontabio, vi hade inte alls planerat att sett denna film. Men varför inte tänkte vi. Vi har båda läst boken, och det är alltid kul med bio mitt i veckan. Filmen var okej, men något saknades tycker jag. Jag skriver en recension senare av den.

Nu är det påsklov! Och det är så härligt! Idag så blev klassen glatt överraskad när Sofia och Rebecka kommer in med ett påskägg fyllt med godis. Så under både geografin och filosofin blev det en del godisätande för allihop. Men jag tror inte att det var någon som klagade direkt :). 
Våren verkar vara på väg, jag bytte min tjocka dunjacka till en tunnare vinterjacka, och snart ska jag ut på jakt efter en ny vårjacka. Himlen är blå och solen lyser, det är plusgrader och förhoppningsvis så kommer det gröna snart komma fram :)
Min vardag | |
#1 - - Amanda:

Jag ska faktsikt se The Host ikväll med en kompis! Jag har inte läst boken, men tycker den verkar bra. Vi får väl se vad jag tycker efter jag sett den! :)

Svar: Vad tyckte du!? :) Du måste läsa boken, den är så bra. Även om det tar ungefär 100 sidor innan man börjar tycka om den. Den är riktigt bra :)
Therese Johansson

#2 - - Amanda:

Jag älskade den!! Många har sakt att boken är lite klurig, men nu när jag sett filmen måste jag ju förstå boken tycker jag! Hade ingen aning om att den skulle vara så bra som den var! :)

Svar: Hihi vad kul! Jo men testa på boken när du har tid tycker jag! :)
Therese Johansson

Upp