Måndag 24 februari

HUR härligt är det inte ute egentligen!? Idag hade jag inga planer, förutom att försöka avsluta Doctor Who säsong 4, kämpar mig igenom sista avsnittet nu, kommer verkligen sakna David Tennant som the doctor, och även alla andra, men jag ska prova att fortsätta se med Matt Smith, är inte alls pepp på det, men jag ska inte ta ut något i förväg. 

Jag har varit ute på två promenader idag, och det kändes konstigt att gå ut utan vantar, med jympaskor, och inte vinterkängorna. Hoppas bara att detta stannar nu, och att snön inte kommer tillbaka. Videungar har jag sett på flera ställen, även snödroppar och +10 grader ute, våren kom nu! Du är så välkommen så.
 

Och så för att avsluta detta lite tråkiga inlägg, så får ni se vem David Tennant är. Underbara man.
 
Min vardag | |
Upp