Torsdag 23 april

Underbara vår. Det är fint väder och varmt, det har börjat bli grönt ute, blommorna tittar fram och jag passar på att äta glass. Halvars premiär förra helgen med Ellen, sedan dess har det blivit Halvars ännu en gång och glass i folkparken med en härlig promenad runt strömmen.
 
Nu har jag inte skrivit här på ett tag -tisdagen den 7e april började jag ha praktik på Biltema inför sommaren, det blir troligtvis sommarjobb och lite jobb nu innan sommaren, det känns bra! Utöver Biltema, har jag några timmar på Lekia som jag verkligen tycker är riktigt roligt! 
Jag, mamma och Alice åkte till Ullared förra torsdagen, det blev lite blandad shopping för min del, ett par toppar, filmer, parfym, nagellack, mascara, m.m.
 
Har inte så mycket mer att berätta just nu, njut av våren! Det gör i alla fall jag!
Min vardag | |
Upp