Söndag 21 februari

Hallå där! Jag har inte skrivit på ett tag -som vanligt känns det som, men senaste veckorna har mestadels handlat om jobb för min del. Lite träning och kompisträffar har jag också fått tid för ッ.
 
Den här helgen har varit en riktig superhelg för min del. I fredags fick jag min efterlängtande lediga dag den här veckan och den spenderade jag tillsammans med Emelie och Helen på dagen. Jag och Emelie träffades för att luncha tillsammans på Tacobar i några timmar, vilket var supergott och hur trevligt och roligt som helst eftersom vi inte har jobbat tillsammans på ett tag -och inte setts på flera veckor. Jag och Helen träffades sen runt 15 hemma hos henne för att fika tillsammans och bara umgås vilket var hur trevligt som helst eftersom -samma sak där- vi inte setts på flera veckor. 
På kvällen blev jag och pappa ensamma hemma eftersom resten av familjen var iväg på andra saker. Det blev en myskväll med god mat och filmtittande.
 

Melodifestival igår! Jobbade först ett kortpass (11-15.30), sen hem, äta middag och ge sig iväg till himmelstalundshallen med Ellen för deltävling 3 i melodifestivalen. Blev en riktig awesome kväll måste jag säga, vi hade bra platser, tyckte nog att det var den bästa deltävlingen hittills och både Gina och Henrik tyckte jag var bra värdar för kvällen (y).
 
Min vardag | |
Upp