Söndag 5 februari

Fortsätter sakna NZ och framförallt nya äventyr. Tror dock det dröjer ett tag innan det är dags för nåt större igen. Men vem vet, något spontant kanske kan dyka upp...?
 
Mina senaste veckor har varit bra. Det har varit en del jobb, träffat en del kompisar och bara haft det bra. Jag fyllde 23. Min födelsedag blev riktigt bra. Jag och Alice tillbringade dagen tillsammans med lunch på stan och sen film när vi kom hem. Vi gick ut och åt med familjen på kvällen -gick till Pinchos (alltid lika gott).
Jag har även kommit in i en träningsperiod, som jag hoppas kan hålla i sig. Det jag skulle vilja göra mer är fortfarande att komma in i bakningen mer. Det är alltid roligt att baka (eller nästan i alla fall). Så ska försöka att baka mer och framförallt testa nya saker inom bakningen när jag är ledig och har mycket tid.
 
Den här helgen har varit super. i fredags jobbade jag ett kort pass, slutade vid 12, åkte då ner till stan för att möta upp mamma för lunch och kolla runt lite i butikerna. På kvällen blev jag bjuden av Evelina och Julia på Tacobar. Vilken mysig kväll det blev, god mat och jättemysigt sällskap -tack snälla tjejer!
Jag och Ellen träffades igår (lördag) på stan relativt tidigt. Vi gick en sväng innan vi gick till Waynes för att äta. Deras Ceasarsallad -sååå god! Plus deras fruktsmoothie, riktigt mumsigt! Vi köpte med oss lite godsaker hem inför kvällen med Mello, film och Eva och Adam. 
 
Idag har vi inte orkar göra så mycket. Sett på film och bakat. Eftersom det är Nutelladagen (japp jag har koll på den dagen), så gjorde vi chokladbollar med nutella i. Mums! Kommer definitivt göras fler gånger (y). 

Så för att sammanfatta helgen. Mycket perfekt!
Min vardag | |
Upp