Söndag 2 juli

Bråvalla 2017. I år var första året jag gick på Bråvalla. Valde dock att bara gå på fredagen, men det blev superbra! Jag och Emelie åkte hem till henne efter jobbet för att äta lite och fixa oss i ordning. Vi kom till Bråvalla runt 20.30 och delade på oss nästan direkt. Jag mötte upp Ellen och Fille. Vi stannade på Dada Life ett par minuter innan vi gick mot Panorama och Håkan. Det blev snabbt min favorit under kvällen. Efter Håkan passade vi på att äta lite innan Alesso. Natten avslutades med Chainsmokers och där mötte jag även upp Emelie och Malin. Jag är så glad att jag bestämde mig för att gå, då jag hade velat lite fram och tillbaka ända fram till onsdagen, två dagar innan. Men är så sjukt nöjd med kvällen/natten. Så Bråvalla blir det nog fler år, men tydligen inte nästa år. Hoppas på 2019!
 
Min vardag | |
Upp