Tisdag 20 juni

 Har haft en riktigt superhelg denna helg. Började med att vara långledig, fredag-söndag eftersom Alice skulle ta studenten i fredags. Blev en perfekt dag, var så himla härligt att se dig springa ut, Alice!! Nu är gymnasiet avklarat! Efter utspringet så åkte vi hem och så kom släkten några timmar senare, fullt hus men jättemysigt att träffas allihopa samtidigt! 
 
I lördags så tog vi det lite lugnt på dagen, vi monterade ihop min hängmatta (äntligen!) Så låg där några timmar och brände mig litegrann. Så härligt! På kvällen kom mina mostrar med familj och mormor. Saknar dessa stunder med släkten. 
 Jag och Ellen åkte till Gränna i söndags. Det blev en heldag med ett flertal mysiga stopp både på ditvägen och hemvägen. Solbrända (helt röd blev jag), bilen fylld med polkagrisar återvända vi hemåt på kvällen, för att avsluta med promenad ute hos mig och bara prat på altanen. Sommar, äntligen är det sommar på riktigt!
 
Igår jobbade jag, så mycket folk i varuhuset så jag var rätt slut när jag kom hem lite senare än tänkt. Idag ska jag och Emelie gå på bio, ser fram emot det!

Min vardag | |
Upp