Måndag 22 maj

Maj månad och äntligen har värmen kommit ordentligt! Så otroligt skönt att slippa frysa om mornarna och eftermiddagarna. Bättre sent än aldrig!

Vad jag gör när jag inte jobbar vill ni knappt veta, eftersom jag inte gör något speciellt, är alldeles för trött efter jobbdagarna oftast, så det slutar oftast med film eller bok. Men jag har ju de bästa kompisarna också såklart. Jag och Helen har träffats ett par gånger med bio, fika eller bara ut och käka vilket alltid är lika mysigt! Jag, Helen och Ellen testade på Escape House för ett par veckor sen. Spännande som tusan men riktigt roligt! Det finns 3 banor, vi provade den svåraste, vi klarade oss inte ut, men nästan i alla fall! (med hjälp av rätt många ledtrådar...). Såklart ska vi prova de andra två också, och om vi har tur så kanske vi klarar oss då. 
 
I lördags så åkte jag, mamma och Alice upp till Stockholm och Mall of Scandinavia för att kolla på studentklänning åt Alice. Hon hittade en superfin, och andra fina saker. Jag hade inte planerat att köpa så mycket, men kom hem med en hel del jag med. 3 berlocker till mitt pandora armband, 5 nagellack, 1 klänning, 1 linne, 1 par solglasögon och 1 ring från pandora. Så ja, blev en del, men kul! Efter ett par timmar på Mall of Scandinavia, tog vi pendeln in till Stockholm för att äta middag och kolla runt lite till innan hemfärd. Galet mysig dag!
 
Min vardag | |
Upp