Fredag 13 oktober

Såg att jag inte skrivit på nästan en månad igen. Och de senaste inläggen har varit om mina resor. Men nu är de båda över, så nu är det vardag fullt ut varje dag. Just nu gör det faktiskt ingenting med vardag och vara hemma, jobba och träffa kompisar. Rätt så skönt. Skulle vilja säga att jag gjort något speciellt den senaste månaden, men har inte det tyvärr, det har mest blivit jobb.
 
Idag dock! Jag och mamma åkte äntligen till Stockholm, för att gå till Roy Fares konditori MR. Cake. Vi kom fram på förmiddagen och hittade ändå relativt lätt dit. Det fanns så otroligt mycket att välja på, och allt verkade så gott. Jag kände igen en hel del från hans tv-serier, så det var en självklarhet att inte bara testa en sak, utan tre saker istället. För mig blev det en sockerbulle och Key Lime Pie och mamma tog en Créme Brulée croissant. Och den var himla god!! Allt vi testade var riktigt mumsigt, så jag kommer komma tillbaka, det är en sak som är säker! 
Efter att vi var lite för mätta så gick vi ner mot Östermalm, kikade i butiker, blev lite shopping. Passade på att äta grekisk lunch/middag, lite mer shopping och sedan var det dags att åka hem. En sån mysig dag med mamma ♥
 
Min vardag | |
Upp