Måndag 5 mars

Jag har haft en superhelg måste jag säga. Jag började redan i fredagskväll när jag träffade Louise efter jobbet och vi gick till Pinchos och åt riktigt god mat. 19.15 så satte vi oss i biosalongen på Cnema för att se Disaster Artist. En väldigt intressant och underhållande film om den best worst movie ever made -the room. Jag kom hem strax innan 22, såg lite på tv innan läggdags. 
 
I lördags gick jag och mamma upp tidigt för att åka till Stockholm. Vi kom upp vid lunchtid, strosade omkring i butiker, jag shoppade en del från Lush (som jag älskar den butiken). Vi åt wok till lunch och vid 15 så började musikalen The book of mormon. Jag är så oerhört glad över att jag hann se den innan den slutar gå i Sverige, för det var absolut en av de roligaste musikaler jag sett -och jag älskar musikaler som ni vet! Men allt var så spot on, musiken, handlingen, humorn. Ska försöka få till att se den i London i sommar. Håller verkligen tummarna för det. 

Igår (söndag), träffade jag Ellen en sväng för eftermiddagen, vi åt lite tillsammans och såg på nån film som inte var sådär superbra. Men som alltid har vi det ändå bäst vad vi än gör. Inatt var det dags för Oscarsgalan. Japp, jag ställde alarm kl 01.30, dock tyckte jag inte galan var speciellt bra i år, kändes nästan som att jag hellre att kunnat sova istället, vilket är tråkigt, för Oscars är oftast riktigt roligt att se live.
 
Nu i veckan så har jag inte så mycket planerat förutom jobb och mellokväll med Helen på lördag. Vi får se om något annat kommer upp.
Min vardag | |
Upp