Söndag 13 maj

Hello!

Jag har haft en väidgt bra helg måste jag säga. I fredags efter jobbet så åkte jag till lägenheten för att premiärsova där första gången. När jag kom dit fortsatte jag packa upp en massa kartonger som jag inte hade hunnit med i veckan. Alice kom runt 20.30, då åt vi lite gott och såg på Mamma Mia, innan det var dags att sova. 
 
Igår vaknade jag alldeles för tidigt (06.15), men hade en massa att göra igår, så vid 10.30 åkte jag in till stan, shoppade ett överkast, lunch, jordgubbar, bär och lite annat som behövdes till min bakning. Vid lunchtid kom mamma och pappa förbi till lägenheten och vi fixade klart byrån, satte upp min spegel -som jag är totalförälskad i, och fick även igång min mikro. Kunde inte blivit bättre. Thank you mamma och pappa ❣.
 
På kvällen hade jag inflyttningsfest/eurovisionkväll med 5 av mina bästa kompisar. HelenEllenLouiseEmma och Amanda. Hur kul som helst att träffas allihop samtidigt! Vi gick ner till pizzerian och handlade mat, satt och snackade i ett par timmar innan eurovision började. Jag fick en massa fina inflyttningspresenter, av Alice och Ibbe fick jag i fredags en salladsskål och blommor. Av Emma och Amanda fick jag blommor och choklad, av Helen en fin Harry Potter mugg och godis. Ellen och Louise gav mig en av de finaste presenterna jag någonsin fått. 3 doftljust med namn: Ö, Hav och Fjord. Till dem fick jag 3 foton från mina resor, Santorini (Ö), Grekland (Hav) och Norge (Fjord). Tack alla för det fina! Ni gjorde min helg till guld. En sån perfekt kväll❤
 
Idag har jag inte gjort mycket, städat och plockat lite i lägenheten, och även fast vädret har varit helt underbart har jag bara varit inomhus och kollat serier. Mamma och pappa kom och hämtade mig på eftermiddagen, så nu är jag "hemma" igen. Dock imorgon ska jag tillbaka hem till mig. Först jobb 06-15, sen mat och bio med Louise och till sist ska vi två hem till mig och hitta på nåt. 
 
På tisdag åker jag tillbaka till Ullared faktiskt, var bara en månad sen jag var där, men jag behöver en hel del till lägenheten fortfarande, så när Helen frågade om jag ville åka igen, vem var jag att säga nej? 
Min vardag | |
Upp