Måndag 25 februari

Haft ett par riktigt bra dagar. Den här helgen var min jobbhelg, och helgen blev rätt bra ändå måste jag säga på jobbet. Rätt mycket folk, men med de bästa jobbarkompisarna blir det bara kul. Efter jobbet i lördags så åkte jag in och mötte upp familjen i stan. Det var äntligen dags att gå och se Rocky Horror musikalen på Östgötateatern. Och besviken blev jag absolut inte, den var riktigt bra och de hade gjort låtarna på svenska perfekta. Så rolig och galet bra. 
 
Söndagen var det jobb först ett par timmar. Jag mötte sen upp Louise vid maxi och vi inhandlade allt vi behövde för vår tacokväll. Som övergick i Oscarsnatten! Fick hela 30 minuters sömn innan galan, men tillsammans så klarade vi oss igenom hela galan (02.00-05.30). Min absoluta favorit Rami Malek tog hem priset för bästa manliga huvudroll -så värd det! 

Lite bilder från min lägenhet kan ni få se, börjar bli mer och mer nöjd. Saknar fortfarande lite tavlor, kanske en spegel och någon hylla. Men än så länge är jag nöjd.
 
Min vardag | |
Upp