London x3

London. Mitt älskade London. I år verkar det som att det inte bara blir ett besök till London, utan 3. I maj åker jag och Jenny ett par dagar till London, då hon inte varit där så jag blir guide vilket ska bli hur kul som helst att få visa alla mina favoritställen. Vi har även bokat in The Lion King musikal.
 
I oktober åker sen jag och Louise. Förra veckan stod jag i kö för biljetter till en ny musikal som kommer i höst. Dear Evan Hansen, har bara gått på Broadway innan, och vi två fick veta i somras att den skulle komma till London 2019. På något mirakulöst sätt fick vi biljetter till premiären av alla dagar. Så den 29e oktober kommer vi befinna oss på Noel Coward Theatre.
 
Och sist men inte minst så har jag och Ellen börjat planera lite smått inför Nyår, och det verkar som att det lutar mot London nyår igen. Vilket glädjer mig något enormt, då det var den bästa upplevelsen jag varit med om på nyårsafton. Så håller tummarna för att vi kommer iväg då med.
 
Min vardag | |
Upp