Årets första dopp

Wow! Jag är inte lite trött och mätt! Dagen på jobbet var väl ungefär som alla andra, varken bra eller dålig. När jag slutade kan man säga att jag sprang till omklädningsrummet, sprang ut till cykeln och cyklade snabbt hem. Väl hemma packade jag, åt lite och klädde om innan jag skulle bli hämtad av Ellen.

Tillsammans med hennes familj åkte vi ut till Lillsjön och badade. Och det var härligt måste jag säga! Årets första dopp för mig och det var både roligt och skönt. När jag sen kom hem så blev det rostad macka, och efter det jordgubbar med glass. Hur gott? Sjukt gott!

Nu ska jag bara slöa framför tv:n en stund för att sedan lägga mig och läsa. 2 arbetsdagar kvar av den här veckan och sen har halva min jobbtid gått. Längtar sååå mycket tills jag får riktigt sommarlov!
Min vardag | |
Upp