Modern Footloose?

Njaa... jag har varit jättepepp på att de skulle göra om 80-talets dans/musikal film Footloose till en modern version. Men nu när jag sett trailern har jag ångrat mig. Ingen kan någonsin ta över Kevin Bacons roll som Ren i filmen. Men, japp Kenny Wormald har försökt gjort det. Visst jag måste medge att han ser väldigt bra ut, kanske en passande ny Ren. Men för mig är det Kevin som alltid kommer vara Ren.

Det var ju Footloose som jag tipsade om för några veckor sedan. Och som jag skrev då att jag älskar filmen, det gäller fortfarande såklart. Men som jag har längtat till första trailern av den moderna versionen. Och så blev jag besviken. Det liknar mer en trailer av Step Up 4 än en trailer av Footloose. Men jag ska såklart se den när den kommer ut, utan tvekan! I oktober har filmen premiär.

Film | |
#1 - - A:

tkr den var lik bitvis... men vi måste se den tsm! :D

#2 - - Angeliqa:

Verkar vara ganska bra, iaf för mig som inte kan jämföra den med den gamla versionen! Har inte sett den...

Och min gubbkärlek nr.1 är med!! :D Pierce <33

#3 - - Angeliqa:

Oops! Blev lite fel! Självklart ska det stå Dennis istället för Pierce xD Så går det när man såg på Mamma Mia igår!

#4 - - Amanda:

Jag tycker att Kevin Bacon är rätt ful! x) För mig kommer nog ändå Peter vara Ren eftersom jag såg musikalen först.

Upp