18-årsfirande

Åh, mina finfina kompisar gjorde min lördagskväll till den bästa på länge! Det var igår som jag skulle fira min 18-årsdag tillsammans med Emma, Amanda, Sanna och Ellen. Och ja, det blev en superkväll. Ellen kom lite före de andra så vi såg på en Beck film och sedan började göra i ordning inför kvällen.

Klockan 17.00 kom de andra med paket och vet ni vad jag fick?! Joo, av Ellen fick jag ett slags schampoo och ett mangoläppsyl som jag antagligen kommer äta upp så gott som det luktade! Av Sanna fick jag handgjorda smycken, jättefina! Och av Emma och Amanda fick jag ett presentkort på spabehandling! Haha, wow. Jag blev riktigt glatt förvånad :) Vi åt god mat och en väldigt god och fin tårta som jag och Ellen hade pysslat med själva (jag blev mycket nöjd med resultatet), sedan satt vi och pratade i över 4 timmar innan vi bestämde oss för att se på Systrar i jeans. Emma, Amanda och Sanna gick hem runt 23.45. Då gick jag och Ellen upp och bäddade och sedan så bestämde vi oss för att se på Harry Potter & Dödsrelikerna del 2. Klockan blev rätt mycket innan vi somnade.

Idag har vi inte gjort mycket. Vi har sett ett avsnitt av Pretty Little Liars och varit duktiga och plugga engelska. Nu var Ellen dock tvungen att åka hem, och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Kanske mer plugg, eller läsning, eller film. Det återstår att se... ;)
Min vardag | |
#1 - - Amanda:

Tårtan ser väääldigt god ut ;)

#2 - - lidde:

vad mysigt det ser ut! :) var ska du göra spabehandlingen? :)

Upp