Doctor Who

Åter igen vill jag tipsa om en tv-serie, (har tappat räkningen för hur många gånger jag tipsar om serier & filmer). Men med tanke på att jag är ett riktigt filmfreak så kommer det väl inte som en överraskning till er antar jag. 
 
För ungefär 3 veckor sen började jag titta på Doctor Who. Serien började egentligen sändas 1963, men eftersom jag kände mer för att börja titta på "New Who", som började 2005, så gjorde jag det. Än så länge finns det 7 säsonger, jag blev precis klar med andra. Nu känner jag dock att jag har en aning svårt att gå vidare från sista avsnittet av säsong 2, men när jag väl fått tänka igenom vad som hände, så kommer det inte bli några problem att gå vidare antagligen. Jag vet ju att personen som "försvann", kommer komma tillbaka, så det är ju ett plus åtminstone :).
 

Doctor Who är en brittisk science fiction TV-serie. Programmet skildrar en utomjordisk tidsresenär som kallas för The Doctor och hans äventyrliga resor i rums- och tidsfarkosten Tardis som ser ut som en blå 1950-tals poliskiosk. Tillsammans med sina medresenärer utforskar han tid och rum, löser diverse problem och möter monster.

 

Film, Min vardag | |
Upp