Fredag 15 april

En heldag iväg med mamma till Ullared igår. En riktig mysdag med massor av shopping och bara känna sig ledig var otroligt skönt. Klockan hade jag ställt på 04.30, lite trött men riktigt taggad att åka till Ullared. Igår hade jag ingen lista att gå efter, och det känns alltid lite nervöst att åka utan lista för då blir det bara spontanköp. Och det blev det minsann! Men jag är riktigt nöjd med mina inköp; jumpsuit, byxor, träningskläder, underkläder, mascara, film, hatt, skor och godis. Det var lagom med folk, inte för mycket alls och det gick snabbt i både restaurangen och i kassan så det var bara positivt. Trötta men nöjda kom vi hem vid 20 igår.
 
 

Nu är det jobb som gäller fram till tisdag och sen ser jag verkligen fram emot en stockholmsresa med Emelie på onsdag. 
Min vardag | |
Upp