Onsdag 14 september

Hallå där!

Mellan jobb och lediga dagar har jag haft det riktigt bra. Mina lediga dagar har spenderats med både kompisar och familj. Eftersom jag var ledig i helgen så passade jag och la familia på att åka på en liten mysig utflykt till Nyköping (planen var först Stockholm, men vi kom iväg alldeles för sent på dagen). Sightseeing, shopping för mor, fika och god middag gjorde dagen perfekt ☼.
 
För ca 2 veckor sen så träffades jag, EvelinaJulia och Vanessa en onsdagskväll för att laga mat och bara umgås tillsammans. Vi hade det hur mysigt som helst i Julias fina torp. Spelade spel, skrattade och åt gott fram tills klockan blev lite över 23 på kvällen. I måndags kväll träffades vi igen. Denna gång valde vi att lyxa till det lite och gick ut och åt. Vi valde Brasseriet, vilket var ett väldigt bra val. Otroligt god mat och hela kvällen blev riktigt mysig!
 
Igår så var jag och Emelie på en förhandsvisning av filmen Snowden. Riktigt intressant film måste jag säga! Jag är svag för verklighetsbaserade filmer, och den här var väldigt bra.
 

Nu är jag ledig 3 dagar (!). Idag funderar jag på att kanske baka, kanske läsa, kanske se nån film, kanske ta en långpromenad, vi får se. Imorgon däremot, ska jag träffa Emelie, som vanligt är det alldeles för länge sen vi sågs så det ska bli sjukt roligt! :). Fredag ska jag och mamma gå på massage, ska bli såååå skönt!
Min vardag | |
Upp