Söndag 9 april

Har haft en superbra vecka! Har hunnit träffat flera saknade kompisar som jag inte träffat på väldigt länge. I tisdags så sågs jag och Emelie för lite mat på Spicy för att sen gå och se filmen Life på bio. Inte riktigt min typ av film, tror jag missade ca 1/3 av filmen pga av att jag blundade. Men så kul att träffas igen i alla fall!
 
I onsdags var jag ledig och fick äntligen träffa Malin igen! Hon har varit o rest i ca 3 månader, så att bara ses och prata i flera timmar var hur härligt som helst! Jobbade i torsdags, men jag och Ellen möttes upp vid Brödernas efter jobb och plugg för att ha det lika bäst som vi alltid har det. 
 
Fredagskvällen tillbringade jag med EvelinaJulia och Vanessa i Julias torp. Galet roligt att alla var samlade igen, då Vanessa varit och rest sen i november. Så med grillning, spel och bara massa prat avslutade jag fredagen på bästa sätt!
Igår (lördag) hade jag först ett kortpass på jobbet 8-12. Åkte sen hem och slappade några timmar innan jag och mamma begav oss ner på stan för att först gå och äta på Texas, sen gå en mysig promenad runt stan för att sen gå till Louis De Geer för Från Broadway till Duvemåla. En slags konsert ihop satt med massa musikallåtar från vissa av mina favoritmusikaler. Kunde inte blivit en bättre lördag!
 


STOCKHOLM 2017-04-07 
Min vardag | |
Upp