Söndag 17 december

Haft en väldigt bra helg måste jag säga. Jag inledde den i fredagskväll efter jobbet med mamma och pappa, då vi gick på julkonsert i Louis De Geer. Hur mysigt som helst, och det var David LindgrenThomas Di Leva och Sofia Källgren som höll i konserten. Jag försöker samla på mig så mycket julkänslor jag kan den här julen, då jag missade allt som hade med julen att göra förra året, och det går ändå bra tycker jag. 
 
I lördags så jobbade jag hela dagen, mycket folk men det gick bra. Avslutade kvällen tillsammans med familjen med Så mycket bättre och Love Actually. Idag fick äntligen jag och Louise ihop en dag tillsammans, inte det lättaste när den ena pluggar och den andra jobbar, men vi har haft en riktigt bra dag och det var värt ca två månaders väntan. Vi valde att åka ut tll Kolmården, strosa omkring lite där, titta på djuren och gå på julmarknaden. Jättemysigt, men isande kallt. Så blev lite av en kort visit. Åkte sen vidare till Spicy Hot för att äta lite och defintivt värma oss. Vi har fått en idé på en ny stor resa att göra, vi får se vad som händer, än så länge bara en idé. Men det vore riktigt roligt. 

Nu jobbar jag måndag-onsdag, ska träffa Emelie onsdageftermiddag -alltid lika roligt! Sen ska jag pynta och baka och slå in paket och pynta lite till på torsdag och fredag. Innan jobb den 23e. Och sen är det juuuul! Och efter jul så ÅKER JAG OCH ELLEN TILL LONDON -DEN 27e.
Min vardag | |
Upp