Tävlingsdags!

Med hjälp av B.Wahlströms så har jag nu fått chansen att lotta ut en bok. Boken ni tävlar om är:


Med sitt hånfulla leende och ögon som ser rakt igenom henne, fångar Patch omedelbart Noras uppmärksamhet. Om än mot hennes vilja och absolut mot allt bättre vetande. 

Men efter en rad obehagliga händelser, vet Nora inte längre vem hon kan lita på. Patch dyker upp överallt i hennes liv, och verkar dessutom veta mer om henne än till och med hennes närmaste vänner gör. Nora måste välja; ge upp sitt motstånd och bli hans eller fly så långt bort det bara går. Men när sanningen om Patch börjar gå upp för henne är det för sent att fly...

Hur tävlar man då?
Ni kan välja att få en eller två lotter till tävlingen. Ni kommenterar detta inlägg, jag kommer inte att godkänna kommentarerna förrän tävlingen är över. Sedan så kommer jag att utse en vinnare genom random.org. Ni måste skriva er mailadress så att jag kan kontakta er om det är just ni som vinner. Det är bara jag som ser mailadressen. 

1. För en lott svara på denna fråga: Vad heter denna bok (Fallen ängel) på engelska?
2. För en extra lott, följ mig på bloglovin' och/eller tipsa om tävlingen på din blogg (länka till inlägget i kommentaren)

Sista tävlingsdag är 1 februari
Min vardag | |
#1 - - Ida:

hade varit med om jag inte redan har den boken :)

#2 - - emma:

jag är med och tävlar. det var 17 som följde den innan jag klickade på follow, så jag antar att jag blev nr 18! =) alltid velat ha den där boken och den heter hush hush på engelska! tusen kramar <3

#3 - - Madeliene:

jag är med :) hush hush ( fallen angel ).

jag följer dig på bloglovin :)

#4 - - Amanda:

Boken heter "Hush hush" :) Och jag vill faktiskt ha två lotter eftersom jag följer dig också! ;)

Lägger DESSUTOM ut den på bloggen, så då är det ju nästan 3 lotter (skoja!) haha :)

#5 - - Amanda:

Går inte att länka inlägget! :(

#6 - - therese:

Den heter husch husch annars på engelska :) och jag är gärna med.

#7 - - Amanda:

1: hush, hush

2: ja, det går inte att länka mitt inlägg, så du får helt enkelt ta och kolla bloggen ;)



ha det bra! :)

#8 - - Amanda:

det var så lite så! ;) fast, nu är jag med i tävligen. så nej, jag har inte läst boken... men funderar på att göra det! :)

#9 - - Emma:

Hej!



Den heter Hush, Hush på engelska och jag följer dig på blogglovin. :) intresant blogg :)

Upp