(fet)Tisdagen 17 februari

Fettisdagen! Semlor, ferbruari är semmelmånaden, jag kan ha varit rätt duktig på att äta semlor i år, men är det fettisdagen idag så är det. Trött som jag är så ska jag alldeles strax gå och lägg mig, men innan det ska jag, mor och far slå oss ner för en mysig familjefika.
 

Den senaste veckan har jag fått jobba en hel del på Lekia, vilket är jätteroligt! Sen några veckor tillbaka så har vi börjat flytta butiken, flyttat över varor m.m., då vi ska byta lokal. I helgen så var sista öppningsdagen på gamla stället och i söndags packade vi, allt skulle ner och allt gick ner. Nya butiken har börjat ta form under några veckor tillbaka och nu i måndags och idag börjar vi närma oss slutet, nu är den alldeles strax klar och det har varit en hel del slit, men samtidigt otroligt roligt.
 
I helgen utöver jobb så bodde jag hos Ellen, det blev firande av min 21-årsdag med ballonger, serpentiner, och allt möjligt att äta. Vi började helgen med att gå på bio tillsammans med Angeliqa och sen påbörjade vi vårt HP-maraton som vi hade tänkt hunnit se innan vi åker till London, tyvärr blev bara 4 av 8 filmer sedda, inte för att det gör något egentligen, jag har tappat räkningen över hur många gånger jag sett dem. 
 
NÄSTA VECKA ÅKER VI
Min vardag | |
Upp