- - 2018 - -

Nu börjar 2018 lida mot sitt slut. Det här året har det hänt en del saker i mitt liv.
 
De två största sakerna var nog att jag blev med lägenhet i april. Allt gick så fort från att jag fick reda på det, till att jag fick den. Tror det bara gick ett par veckor om jag inte minns helt fel. Men just nu trivs jag något otroligt bra och den börjar bli mer och mer min. Massor med möbelshopping, men så roligt att äntligen köpa saker som jag bara drömt om innan -som min stora runda hallspegel som jag fortfarande totalälskar. 
Den 27e juni var jag på intervju för Dollarstore, och blev erbjuden jobbet på plats. Så direkt efter åkte jag till Biltema och sa upp mig. Ca 3 år och 4 månader jobbade jag på Biltema, och nu sa jag upp mig, känslorna var så oerhört blandade. Jag var så nervös men kände samtidigt att det var dags att testa på nåt nytt. Och det visade sig att jag gjorde rätt val, trivs så bra på dollar.
 
Resorna i år lyckades jag återigen väldigt bra med. Jag och Ellen tog oss till Rom i juni för att spendera ett par dagar med att äta massa pasta och glass och äntligen få se Fontana Di Trevi, Spanska Trappan & Colosseum. Vi fortsatte sen vår resa till London, där konserten med Ed Sheeran på Wembley väntade. Helt klart en av mina absolut bästa dagar i livet. Stå så nära scen och sjunga oss hesa och dansa tills vi fick träningsvärk. Bäst.
London är alltid bäst för mig, så 2 månader senare åkte jag och mamma tillbaka och bara shoppade och turistade som vanligt. 
 
Familj och vänner har som alltid förgyllt mitt år med så mycket skratt och kärlek 
Min vardag | |
Upp