Fredag 27 juli

Underbar men ack så varm sommar i år. Älskar värmen till en viss grad, men just nu är det lite för varmt, och har varit det lite för länge. Tur är det väl dock att nu är alla sjöar tillräckligt varma att bada i. Det har helt klart blivit den sommaren som jag badat som mest på väldigt länge. Vättern, Sörsjön och Älgsjön har jag hunnit besöka ett par gånger, och fler lär det nog bli. Förra veckan, en onsdagskväll så träffades jag och Ellen efter att vi avslutat våra jobbpass för att åka ut till Älgsjön med lite kvällsmatsäck, hittade den perfekta klippan, det var hur underbart som helst. 
 
Veckorna har gått så otroligt fort att jag knappt hinner med. Idag var sista dagen på jobbet. 3 år och 4 månader har jag jobbat på Biltema. En väldigt lustig känsla att säga hejdå till de bästa jobbarkompisar man kan tänka sig. Som jag kommer sakna alla, men jag tror att jag behöver prova något nytt. På onsdag börjar vi bygga upp det nya varuhuset och om ca 1 månad öppnar butiken. Jag hoppas det går bra och allt jag kommer trivas, jag är både spänd och förväntansfull. 

Min vardag | |
Upp