Söndag 9 september

Enda sen förra onsdagen efter jobbet har jag haft världens bästa dagar skulle jag säga. I torsdagsmorse bar det av till Stockholm med Louise för att äntligen gå och se Kevin Hart i Globen. Vi kom upp strax innan 11, så gick runt lite i butiker innan vi hamnade på Mr Cake, där satt vi ett bra tag innan vi började gå mot hotellet (som låg vägg i vägg med globen). Vi stannade till på Phil's Burger på Götgatan för att äta middag innan vi kom fram till Globen. Så mycket som vi skrattade den kvällen har jag inte skrattat på länge, hade ont i både mage och ansiktet när vi gick därifrån. Så otroligt roligt! Fredagen åkte vi hem skapligt från Stockholm, köpte med mig en sallad till lunch och så slappade jag hemma i lägenheten innan jag åkte över till mor och far på kvällen.
 
Igår (lördag) så började jag dagen med att åka ner till stan och möta upp Alice för lite shopping och sen en fika på Espresso House, så mysigt och nödvändigt bara vi två. Åkte sen och handlade lite med mamma innan Ellen kom förbi på eftermiddagen för lite nagellacksmålning och allmänt snack. På kvällen åkte vi ut till Louise för taco- & filmkväll. Ena filmen blev jag otroligt förälskad i, Hereditary. Har sett fram emot att se den filmen. Den levde definitivt upp till förväntningarna om inte lite till. Men vilket obehag jag kände efter att vi sett klart den. Så bra, men så obehaglig. 
 
Idag har det varit en riktig slappardag tillsammans med Ellen. Fika och film, perfekt för en söndag. Nu ikväll så gick jag och familjen och röstade. Spännande... vet inte riktigt vad som kommer hända det här året, bara hoppas att rätt parti får flest röster.
 
Min vardag | |
Upp