- - 2023 - -

2023 har varit ett rätt spännande år. En hel del resor, både i Sverige och utanför.
 
I början av året åkte jag och familjen över till Linköping för lite mysig familjetid och föreställningen Peter Pan går år helvete. Några veckor senare var det Osarsnatt med Helen, veckan efter var det jobbmässa i Stockholm och fest med 80-talstema.
I slutet av april och början av maj stod London på schemat. Mamma fyllde år, så då firade vi med Abba konsert vilket var en dröm för oss alla. 
 
1 vecka innan semestern så fick jag uppleva Coldplay på Ullevi. En av mina absolut favorit konserter någonsin. Sen äntligen kom semestern! En kaosresa. Så mycket känslor, både bra och dåliga. Madeira var magiskt och någon gång åker jag tillbaka. Teneriffa var också riktigt bra. I september åkte jag och Ellen upp till Stockholm för teater och en dag ute på Ekerö. Avslutade året med först en riktig julresa till London med Sanni och sen en dagstur till Stockholm med mamma.

Ett helt underbart år.
 
Min vardag | |
Upp